כפתור יצירת קשר
מספר טלפון
מספר טלפון
03-5222295

הסיפור של GREEN ICPS

Corrizon: איך יצרנו סרט מוצר מצליח שמספר מה חשוב באמת

האתגר

את חברת גרין איי.סי.פי.אס פגשנו כשלחברה כבר היה סרט תדמית קודם. הסרט שהיה לחברה היה סרט יצירתי, מודרני ועשוי ברמה טובה. אולם הוא לא עבד טוב עבור גרין איי.סי.פי.אס. לדעתנו, הוא דיבר גבוה מדי ולא היה מותאם לקהל היעד של לקוחות החברה ולאתגרים שעמדו בפניה באותה עת.

צריך להבין, גרין איי.סי.פי.אס פיתחה מוצהר מדהים: CORRIZON – שנועד לטפל באופן סופי, באמצעות טכנולוגיה ייחודית, בהופעת חלודה. אבל סרט התדמית הקודם שהיה לחברה לא העביר כיצד המוצר שלה "עושה את העבודה". מרוב מסרים גבוהים התפספס הת'כלס. החברה פנתה אלינו, להילטופ, אחרי שבחנה מספר חברות אחרות, טובות גם כן. ואנחנו נבחרנו למשימה – להסביר ללקוחות החברה מדוע המוצר שלהם כל כך מהפכני ויכול לעשות עבורם את ההבדל.

מה שגרם לגרין איי.סי.פי .אס לשכור את שירותינו היה בעיקר – כיוון שכבר בפגישה הראשונה הבינו שם שאנחנו מבינים את המוצר שלהם. מבינים את המוצר, את יתרונותיו הדרמטיים מול מוצרים אחרים – והרעיונות שלנו להעביר את המסר הזה קלעו למטרה.

התהליך

האופן שבו ניגשנו לפרויקט היה קודם כל להיכנס לתוך הקרביים של המוצר. להבין אותו לעומק. ידענו לשאול את השאלות שישאלו הלקוחות של המוצר. ולמדנו כיצד Corrizon עובד על המתכת. למדנו מה התהליך ובעיקר – איך הוא נראה.

ולמדנו את החברה. את החוזקות שלה, ואת הערכים שלה.

מיד היה מובן שמדובר בחברה שרוצה לעשות שינוי עולמי – בכל הנוגע לטיפול החלודה. מהרגע הזה היה מובן שמה שהסרט צריך להתמקד בו זה בתוצאות! כיצד המוצר שהחברה פיתחה מביא את התוצאות שהיא מספרת עליהם. ובמקרה הזה – אין יותר מוצלח מסרט תדמית או סרט מוצר – שדרכם אפשר לראות איך הקסם מתרחש. הנקודה השנייה היתה שהבנו שצריך להראות, כדי לשדר אמינות, כיצד, ברמה הכימית קורה התהליך.

הנקודה השלישית שהבנו שהכרחית היא שהלקוחות של גרין איי.סי.פי.אס צריכים להבין – מה יוצא להם מזה.

שימוש בתמונה שמדברת ישר לקהל היעד
אנימציה תלת מימד ברמה גבוהה שממחישה את התהליך במתכת
צילום תהליך ב LIVE - איך זה עובד
המחשה ויזואלית לפני ואחרי
אנימציה תלת מימד איכותית של התהליך

הפיצוח

הסיבה שסרט מוצר זה הביא ללקוח את התוצאה המקווה היא מכיוון שלצד הביצוע המהוקצע והמקצועיות הגבוהה הסרט דיבר בשפה המקצועית של קהל היעד וזה ידע להעריך את זה ולהבין שיש לו עסק עם חברה מקצועית. בנוסף סרט התדמית שילב בצורה נכונה בין האלמנטים הבאים, שיצרו אפשרות לקהל היעד לרצות להתעניין במוצר:

  1. הצגה בהירה ומרשימה של השימוש במוצר
  2. המחשה מרהיבה בתלת מימד כיצד המוצר פועל
  3. המחשה חד משמעית של התוצאה של השימוש במוצר – "לפני" ו "אחרי"
  4. הצגה של האספקט המדעי
  5. פנייה מדויקת לקהלי היעד- תוך שימוש בויזואליה מתאימה
  6. הצגה של התועלות מרחיקות הלכת שיופקו לקהל היעד עקב השימוש במוצר

סרט התדמית לגרין.איי.סי.פי.אס עשה ועדיין עושה עבורה עבודה מצוינת ואנחנו שמחים וגאים על כך. מיד עם סיום הפקת הסרט הנ"ל התחלנו בהפקת שני סרטים נוספים לחברה: סרט שממוקד ביישום המוצר וסרט שמיועד לקהל יעד ייחודי שעבורו פיתחה החברה מוצר ייעודי.