כפתור יצירת קשר
מספר טלפון
מספר טלפון
03-5222295

הסיפור של Dexcel Pharma

Periochip: חיים חדשים למוצר ע"י סרט תדמית עדכני ומרשים

האתגר

חברת דקסל פארמה, החברה הפרמצבטית השנייה בגודלה בישראל, פנתה אלינו לקבלת הצעה להפקת סרט תדמית למוצר הדגל שלה בתחום הדנטאלי – הפריוצ'יפ. מולנו התחרו חברות טובות וראויות. הסיבה שקיבלנו בסופו של דבר את האתגר היתה כמו תמיד- התחושה אצל הלקוח שאנחנו באים בגישה הנכונה. בצד שלו. ושאנחנו מבינים את המוצר ואת המטרה של הלקוח בהפקת הסרט – ומבינים את המסרים הנדרשים להעביר בסרט.

התחלנו לעבוד. הוצבו בפנינו שלושה אתגרים עיקריים:

להפיק סרט שיציג את הפריוצ'יפ כמוצר פורץ דרך לצד היותו מוצר ותיק בשוק

להמחיש באנימציה ברמה גבוה במיוחד, לקהל מקצועי ומבין,  ובאופן מדוקדק  – את האופן בו פועל הפריוצ'יפ בתוך כיס החניכיים

לייצר בסרט ויזואליה ייחודית שתמשוך לקוחות בתערוכות בינלאומיות ותדבר לקהל רופאי השיניים

 התהליך

סרט התדמית לדקסל דרש מאיתנו לחדד ברמת הקופי את המסר העיקרי אותו אנחנו מבקשים להעביר. נדרשו מספר סבבים עד לדיוק המסר – עד שכולנו הרגשנו שאנחנו במקום הנכון – עם המסר שאנחנו מבקשים להעביר.

בכל אחד מרכיבי העשייה – צילומים, אנימציה, עיצוב, קריינות ועריכה – שמנו לפנינו את מטרות הלקוח כדי שבכל אחד מהם, וכמובן בתמונה הכוללת, נספק ללקוח סרט שידבר לליבו של קהל היעד. לכן כל אחד מהרכיבים קביל תשומת לב ייחודית תוך שימת לב לפרטים הקטנים.

תהליך יצירת האנימציה הופק עקב בצד אגודל – כדי לדייק את הפרוצדורה, וכדי להעביר ויזואל עוצמתי וייחודי.

כל העת חשוב היה לנו לשמור גם על אווירה כללית מחויכת בסרט – כדי לשמור על רוח צעירה וחדשנית – וושוב עם הההקשר שמדובר למעשה במוצר שאינו חדש אלא מוצר איכותי שקיים בשוק שנים רבות ויש רצון לתת דחיפה נוספת בשיווק שלו.

ויזואל מחויך מעולם התוכן של קהל היעד
עיצוב נקי להמחשת מחקר
אנימציה תלת ברמה גבוהה
ויזואל LIVE - "כמו בקליניקה"
תדמית - תוצאה של טיפול

הפיצוח

לשמחתנו הצלחנו להפיק סרט מנצח.

הסרט עשוי בעיקרו שלושה חלקים:
חלק תדמיתי – המציג את הפריוצ'יפ כמוצר מתקדם, שעושה את ההבדל בין הטיפול הסטנדרטי לבין טיפול שמשלב את הפריוצ'יפ. השימוש בפריוצ'יפ למעשה עושה את ההבדל בין טיפול עם תוצאות טובות לטיפול עם תוצאות מעולות. וזה גם ההבדל בין רופא שיניים טוב לרופא שיניים שמבקש עבור לקוחותיו את הטוב ביותר. על כל המשתמע מכך. החלק התדמיתי מבוסס ויזואליה מרשימה הן של המוצר, הן של עולמות התוכן של רופאי השיניים והן של גרפיקה ברמה גבוהה כולל הצגת מחקרים.

חלק LIVE – צילום שמציג טיפול תוך כדי עבודה, ומקרב את הסרט לעולמו של הלקוח – רופא השיניים. קהל היעד יכול להבחין בקלות של הפרוצדורה ובאפשרות להיעזר בה במגוון רחב של בעיות של נסיגת חניכיים

חלק אנימטיבי – מרשים ביותר שמציג את האופן שבו פועל הפריוצ'יפ על פני זמן ומביא לתוצאות מעולות בטיפול בכיסים פריודנטאלים.

שמחנו מאוד להצליח. הסרט זכה אצל הלקוח בארץ ובחו"ל בתגובות משבחות ועשה עבודה מצוינת בתערוכה אליו יועד. הסרט הופק מאוחר יותר גם בגרסה בגרמנית לקהל יעד נוסף.