כפתור יצירת קשר
מספר טלפון
מספר טלפון
079-5800160

סרט תדמית – האמצעי הכי אפקטיבי לשיווק?

השימוש בהפקת סרט תדמית לצרכי שיווק

הצגת החברה וערכיה ובעיקר השיווק של מוצריה והשירותים שהיא מספקת הוא הנושא העיקרי המעסיק את אנשי השיווק בחברות טכנולוגיה מכל הסוגים, חברות יצרניות, חברות שירותים ומפעלי תעשייה. הכלים העיקריים העומדים בפני המשווקים הולכים ומתרבים וכוללים בין היתר את האתר, כל שאר עולמות הדיגיטל,  קטלוגים וברושורים און ליין ואוף ליין, מצגות אינטרקטיביות, שילוט ועוד. במרבית המקרים קשה יהיה למנהלי השיווק להציג את תדמית החברה ולהתחרות באמצעות כלים סטטיים בסרט תדמית, סרט שיווק, סרט פרסום או סרט הדרכה. סרט תדמית טוב מאפשר להציג תמונה רחבה דיה אודות החברה, מוצריה ויתרונות החברה, תוך שימוש באלמנטים חזותיים מרשימים שלוכדים את תשומת הלב קהל היעד. סרט תדמית ושיווק מעניק לצופים בו חוויה, מפתחים הזדהות, שייכות וחיבור.

סרט תדמית לחברה ומוצריה

הן חברות הייטק (בהן חברות תקשורת וטכנולוגיות מתקדמות, חברות מכשור רפואי וסטארט אפס) והן חברות תעשייתיות מבקשות להציג את מוצריהן, את העליונות הטכנולוגית, תודעת השירות, משרדי החברה וקווי הייצור באור ייחודי ועדכני. לשם כך יפיקו סרט תדמית יצירתי ומקצועי אשר ישווה לחברה מראה עכשווי, וישדר לצופה באופן מסקרן ובשפה שיווקית נכונה ועדכנית את ייחודיות החברה ויתרונותיה על פני המתחרים שלה.


תסריט של סרט תדמית מתבסס על מפגשים מקדימים עם הלקוח . מפגשים אלה מיועדים לצורך הכרת תחומי הפעילות, המוצרים, המתחרים ואספקטים נוספים אשר יובילו להצגת החברה באור הנכון והמושך ביותר. מפגשים אלה משמשים גם לתיאום ציפיות בין חברת ההפקה ללקוח. הטכנולוגיה מאפשרת היום צמצום מפגשים אלה ומפנה את מקומם למפגשים וירטואליים.


חברות הייטק הינן הצרכן הגדול ביותר של סרטי תדמית, והן גם מחלוצות ההפקה של סרטים אלה, וזאת בשל הבולטות של החדשנות בתחום זה. מטרת סרט התדמית לחברות ההייטק היא להציג את התכונות העיקריות של מוצריהן ובעיקר מה מייחד אותו בשוק ומה התרומה החדשנית שלו והתועלת שלו לקהליו. הסרט המופק  מכוון לקהל היעד הממוקד אותו מגדיר הלקוח והסרט פונה אליו בשפתו המקצועית כדי לייצר מקסימום התעניינות במוצרי החברה. במקרים שבהם סרט התדמית נועד גם להקרנה בתערוכות ובכנסים עסקיים הסרט יכלול מרכיבים מושכי עין עבור העוברים ושבים.


חברות בגודל בינוני בדרך כלל מתמחות במספר מצומצם של מוצרים שנועדו לספק פתרון בתחום מסוים. סרט התדמית במקרה זה, ישים דגש על הפתרון שהמוצר (או קו המוצרים) בא לפתור, וכיצד החברה עושה זאת באופן האפקטיבי והמשתלם ביותר.


העידן הנוכחי מציב את האפשרות לשימוש בסרט תדמית כחלק אינטגראלי באתר האינטרנט, לשלבו ברשת חברתית המייצג את פעילות החברה, להצגה בתערוכה, במפגש עם משקיעים, במצגות עסקיות ובכנסים עסקיים. השיווק באינטרנט באמצעות סרט תדמית, הפך לאחד הכלים החזקים ביותר לשיווק, המאפשרים חשיפה מורחבת של החברה ובית העסק, פעילותם והשירותים אותם הם מעניקים, גם בקנה מידה בינלאומי. וכל זאת בהשקעה משתלמת מאוד ביחס לאמצעי המדיה הקונבנציונאליים אשר שימשו את אנשי השיווק בעבר.