אלמנטים של תלת מימד: חלק מהסרטון, ולא כל הסרטון
חשוב להדגיש כי גם אם תבחרו באפשרות של הפקת הדמיות תלת מימד, עדיין ניתן לשלב בסרטון אלמנטים נוספים. לדוגמא: סרט תדמית שמנחה אותו שחקן או הבעלים של העסק.
המון פעמים, כדאי בהחלט לעשות את השידוך שבין המימד האנושי ובין נפלאות הטכנולוגיה. מדוע? דמות אנושית בונה גשר בין המותג ובין קהל הצופים שילוב בין סוגי תכנים מעשיר ומגוון את הסרטון
סרטוני תלת מימד לטובת גיוס משקיעים
בכדי להוציא לפועל רעיון מסוים, אתם זקוקים למימון. ניתן לגייס כסף לטובת הפרוייקט שלכם ב-2 דרכים עיקריות:
- גיוס כסף באמצעות פרוייקט של מימון המונים
- גיוס כסף מיזמים ואנשי עסקים
כך או כך, חשוב שגם אתם תציגו בפני המשקיעים את המוצר או השירות שלכם בצורה יסודית. לעתים, נדרשת "הצצה פנימה" אל לב לבו של המוצר בככדי להבין איך הוא פועל. רק טכנולוגיה של תלת מימד יכולה ליצור הדמיה נרחבת ומקצועית – ובשל כך, הילטופ מציעים לכם סרטון תדמית בתלת מימד!
ככל שהמשקיעים ידעו יותר על המוצר ויבינו איך הוא פועל, כך עולה הסיכוי לזכות בתמיכתם הכספית. הפקת הדמיות בתלת מימד תורמת לכם רבות:
שתי דוגמאות להפקת הדמיות בתלת מימד: