סרט תדמית למוצר טוב יציג את המוצר בצורה אטרקטיבית בהיבטים שונים – בקונספט ייחודי, בצילום מוקפד, ובאנימציה משוכללת. השילוב של כל אלה יביאו את הצופים להתעניין במוצר ובחברה.
הסרט יהיה ממוקד בהסבר על עליונות המוצר על פני מוצרים אחרים.
הוא יהיה ממוקד בהבנה של הטכנולוגיה העומדת מאחורי המוצר ובהצגה בהירה ומושכת של היתרונות שלו עבור הלקוח.
איך בוחרים את החברה הנכונה להפקת סרטון מוצר?
כאשר חברה מבקשת להפיק סרט מוצר עליה לוודא כי לחברת הפקת הסרטים אליה היא פונה יש הבנה בהבדל בין סרט תדמית לסרט מוצר.
המטרה של שני סרטים אלה אינה דומה, אף כי תהליך ההפקה ושלבי ההפקה דומים, למשל:
- בניית קונספט
- כתיבת תסריט
- הפקה בפועל – צילום
- עיצוב
- אנימציה
- הדמיות תלת מימד
- עריכה
- קריינות
- מוסיקה
- אפקטים
- הפצת הסרט בשפות וזרות ועוד.
אנימציית תלת מימד ואנימציה נוספת לדוגמא יוסיפו לרוב ערך רב לסרט. הן ישדרגו את נראות הסרט ויתנו לו ערך מוסף על פני סרטים אחרים, ברמת ה production.
יש פעמים שחברה תבחר במקביל להפיק סרט תדמית לחברה ובמקביל אליו סרט מוצר או סדרה של סרטי מוצר למוצרי הדגל שלה לשם שיווקם.
במצב הזה חשובה מאוד הגדרת קהל היעד המדויק של הסרט וזו תגדיר את הטרמינולוגיה שלו ואת סגנונו.
לדוגמה סרט מוצר לקהל מקצועי צריך להיראות שונה מאוד מסרט שפונה לקהל רחב יותר והוא צריך לדבר בשפתם של אנשי המקצוע.
בנוסף ישנו גם ההבדל בין סרט מוצר שיווקי ותדמיתי לעומת סרט הדרכה למוצר – שני אלה כמובן יישאו אופי שונה ברמת התוכן, רמת ההפקה שלהם בדרך כלל תהיה שונה ואורך הסרטים יהיה שונה.
לסיכום – אם יש לכם התלבטות היכן להתחיל עם הפקת סרטון מוצר, נשמח להעניק מהידע שלנו בהילטופ ברוחב לב.