כפתור יצירת קשר
מספר טלפון
מספר טלפון
03-5222295

סרטון תדמית מחיר

כשיוצרים סרטון תדמית מחיר הפקת הסרטון מורכב ממספר אלמנטים

התמחור של סרטון תדמית הוא נגזרת של שלבי תהליך ההפקה:

  • תסריט – כתיבת התסריט מהווה כ 8-15% מהמחיר הכולל של הסרט. התסריט כולל את שלב התחקיר, בחירת הקונספט וכתיבת הטקסט שהינו קריינות או דיאלוגים פלוס קופירייטינג כמובן.
  • צילום – רכיב הצילום מתומחר לפי כמות ימי הצילום ומורכבות ההפקה. כמות אנשי הצוות, הציוד של ההפקה (ציוד צילום, תאורה, הקלטה, סט, אביזרים ועוד). הטווח פה הוא רחב ומגוון.
  • אנימציה – יש דו מימד ויש תלת מימד, יש איור ויש אינפוגרפיקס ויש בין לבין. ככלל לפי התסריט תתוכנן האנימציה, ועל פי התכנון מוערכת ומתומחרת האנימציה על פי כמות העבודה של האנימטורים – עד להגעה לתוצר הסופי שכולל מספר שלבים.
  • טאלנטים – שחקנים פרזנטורים וניצבים. מחירם משתנה לפי רמת המפורסמות שלהם ורמת החשיפה של הסרט והמדיה בהם הוא יוצג.
  • עריכה מתומחרת על פי הערכת כמות משמרות העריכה שיוקדשו לסרט כולל סבבי תיקונים אחרי הצגת גרסת עבודה (ראף קאט) ללקוח.
  • עיצוב גראפי מחולק לבניית קונספט גראפי ואז הפנמת הקונספט וביצוע מרכיבי העיצוב השונים.
  • אפטר אפקט – היא התוכנה שמנפישה אלמנטים גראפים, מעבדת את הוידאו ומייצרת אפקטים מתקדמים בוידאו ובאנימציה.
  • מדיה קנויה תמונות, קטעי וידאו, אלמנטים גראפים, קטעי מוסיקה ועוד. להשלמת ההפקה ניתן להשתמש באלה להעלאת ה production value של סרטון התדמית.
  • קריינות יש סקאלה שלמה של קריינים. וכן, גם כאן יש טאלנאטים
  • פסקול מורכב ממוסיקה וזכויות מוסיקה,סאונד אפקט ואולפן סאונד למיקס הסופי

על כל התהליך מנצחים הבמאי והמפיק (תלוי בגודל ההפקה) ואלה מתומחרים בסדר גודל של 10-15% מסך התקציב.

סרטון תדמית מחיר – אז מה לגביי הפער בהצעה מספק לספק?

אם הכל כל כך מובנה מדוע יש פערים כל כל גדולים בהצעות מחיר שמקבלים לקוחות להפקת סרטון תדמית?

למה לאותו סרטון תדמית יש תג מחיר X אצל חברת הפקת אחת ו X3 אצל חברה אחרת?

אז זהו. לא מדובר אף פעם באותו סרטון ובאותה רמת הפקה, מקצועיות ובאותה אפטיביות של סרטון.

מה שמשפיע מאוד על התמחור זה ניסיונם של כל אחד מהאנשים המעורבים בהכנת הסרט: במאי, צלם, עורך, אנימטור, אפטריסט ועוד.

כן, יש יתרון בעבודה עם כוחות צעירים וזולים. אבל המחיר יכול להיות בקבלת סרט שהוא בוסר.

בנוסף הלקוח, כתוצאה מחוסר הניסיון של עושה הסרט, יכול לשלם בבזבוז אנרגיה גדול מאוד שלו ושל עובדיו עד לקבלת התוצאה הסופית הטובה לו.

סרטון תדמית מחיר

רכיב חשוב – אם לחברת הפקה יש ניסיון בהפקת סרטים לעולם תוכן מסוים (כמו כנסים למשל) יש כאן עבור הלקוח חסכון גדול מאוד בזמן שהוא צריך להקדיש כדי ללמד את חברת ההפקה אודותיו.

הדיאלוג יכול לגשת יש לעניין עצמו. במיוחד כאשר המדובר בעולם תוכן מקצועי מאוד ומורכב.

אז מה בעצם המחיר של סרטון תדמית? כמה ישלם עליו הלקוח?

כמו תמיד – כמה שהוא חושב שהיה מוכן לשלם ובלבד לקבל שקט נפשי ולדעת שהפקת הסרט שלו מופק בידיים בטוחות!

אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר או סתם להתייעץ איתנו בנושא – פנו אלינו ונשמח לסייע לכם עם כל שאלה ללא שום עלות או התחייבות

לפרטים נוספים או פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות
השאר פרטים ונחזור אליך בהתחייבות עד 24 שעות
מוזמנים גם להתקשר אלינו לטלפון:
03-5222295