כפתור יצירת קשר
מספר טלפון
מספר טלפון
03-5222295
סרטי תדמית סרט תדמית

סרטי תדמית

הפקת סרט תדמית איכותי מאפשר לך לבדל את העסק והחברה שלך מהמתחרים ותורם רבות ליצירת דימוי ערכי וחיובי. סרט תדמית מפתח שייכות וחיבור למותג. אנחנו בהילטופ מתמחים בהפקה וצילום סרטי תדמית מקצועיים, יצירתיים ושיווקיים – בדיוק בשביל החברה והעסק שלך!

מה תרומתו של סרט תדמית?

סרט תדמית עונה באופן מושלם על מאפייני הגלישה ולכן הוא מוביל כאמצעי השיווק האפקטיבי והמשתלם ביותר בגוגל. סרטי תדמית וסרטי שיווק הפכו לכלי שיווקי הכרחי לכל חברה, עסק, ארגון ועמותה. אלה מבדלים חברה ממתחריה ותפקידם ליצור דימוי ערכי, חיובי ולחזק את תחושת האמינות, העוצמה, המקצועיות ולפתח שייכות וחיבור בקרב לקוחות חדשים, לקוחות קיימים, משקיעים ועוד.

צילום סרטי תדמית טובים יעבירו את ערכי החברה המייחדים אותה. הסרטים יכולים להיות מוצגים באתר הלקוח, במצגות עסקיות ובפגישות עסקיות, ברשתות החברתיות והעסקיות, בכנסים עסקיים, בתפוצה למייל, בתערוכות, בערוצי טלוויזיה ייעודיים, במשרדי מכירות ועוד ועוד.

יצירת סרט תדמית – איך זה עובד?

המושג סרט תדמית הפך בשנים באחרונות שם גנרי לסוגים רבים של סרטים המקדמים עסקים וחברות. אנחנו בהילטופ הפקות מפיקים סרטי תדמית וסרטי מוצר מצולמים, סרטים באנימציה על כל סוגיה ובכל פורמט.

כאשר פונה אלינו מנהל שיווק בחברה או בעל עסק ומבקש שנפיק עבורו סרט תדמית אנו נדרשים תחילה לדייק את הצורך שלו. מהחשיבה ודיוק הצרכים תנבע אחר כך דרך העשייה.

ישנם סרטי תדמית שהם אכן כאלה. מטרתם היא אחת – לקדם ולשדרג את תדמית החברה. בין אם זה מול לקוחות חדשים – כדי שישקלו לפנות אליה ולצרוך את שירותיה, בין אם זה שיפור וחיזוק התדמית מול לקוחות קיימים ואפילו חיזוק התדמית של החברה בקרב עובדיה ומנהליה. גם למטרה האחרונה יש משמעות מהותית בהצלחת החברה.

 

צילום סרטי תדמית עבור מיתוג הארגון

לאחרונה אנו נתקלים בגישה מרעננת אצל בעלי חברות, בעיקר בגודל בינוני ובעיקר מתחום התעשייה המסורתית והמתקדמת, שמספרים לנו שהן אינן מבקשות להשיג לקוחות חדשים באמצעות סרט תדמית – אלא מבקשות לחזק את מעמדן בקרב הלקוחות הקיימים.

גישה זו היא נפלאה בעיננו כיוון שהיא משחררת את הסרט מהצורך להעביר רק אינפורמציה ומאפשרת לו לדבר על הדבר החשוב ביותר בעיננו בתדמית החברה ואלה הם – ערכי החברה, הלב והמנוע שלה, והחזון שלה. סרט תדמית כזה יעבוד בצורה מצוינת למטרה שהציב הלקוח לעצמו.

סרטי תדמית עבור מיתוג מוצר

ישנו סרט תדמית עבור מוצר ספציפי, לעיתים מוצר הדגל של החברה. חברה משיקה מוצר חדש או מעוניינת לדחוף ביתר שאת מוצר קיים אחרי שעבר שדרוג כלשהו. החברה מעוניינת להפיץ את הבשורה בקרב לקוחות חדשים ולקוחות קיימים. לכן סרט תדמית למוצר או בשפה שגורה יותר "סרט מוצר" ייטה יותר להיות סרט שיווקי – כלומר כזה שנוגע יותר בערך המוצר עבור הלקוחות ופחות בתדמית של החברה.

מובן שלאיכות המוצר, לחדשנות שבו ולתועלותיו יש קשר הדוק לתדמית החברה אולם כאשר מדובר בסרט תדמית עבור מוצר – נכון יהיה להגדירו כסרט מוצר ופחות כסרט תדמית. יש להגדרה הזו השלכות לדרך בניית התסריט לסרט, דרך הפקתו וכמובן לתוצאה.

סרטי תדמית
 

יש לך עוד שאלות על סרטי תדמית?

ברור, הנושא הזה מורכב ומעניין מידי בשביל לסכם את זה במאמר אחד. לקבלת מידע נוסף – פנו אלינו ונשמח לסייע או צפו בעוד דוגמאות לסרטי תדמית שעשינו, ממש כאן מתחת

הצג עוד +

סרטי תדמית - בחרו את התחום שלכם

לפרטים נוספים או פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות
השאר פרטים ונחזור אליך בהתחייבות עד 24 שעות
מוזמנים גם להתקשר אלינו לטלפון:
03-5222295