לחצו ידיים והכירו: סרט מוצר
אחרי שהשקעתם – מחקר, סקיצות, תיקונים ודיוקים, שיפורים ושדרוגים, אפשר לברך אתכם בברכות חמות, יש לכם מוצר! כידוע, כל מוצר זקוק לאסטרטגיה
אחרי שהשקעתם – מחקר, סקיצות, תיקונים ודיוקים, שיפורים ושדרוגים, אפשר לברך אתכם בברכות חמות, יש לכם מוצר! כידוע, כל מוצר זקוק לאסטרטגיה
בטח גם אתם זוכרים את הימים בהם הייתם מחלקים ללקוחות מתעניינים, לאנשי עסקים בפגישות ולמבקרים בתערוכות – כרטיס ביקור. אולי תופתעו, אך
למרות שמדובר על המוצר שלכם, סביר כי גם אתם מרגישים מותשים רק עצם המחשבה לספר עליו רק פעם נוספת. עובדה היא ששיחות
בישראל רשומות מעל ל-40,000 עמותות. כל עמותה, ללא יוצא מן הכלל, פועלת מתוך כוונה טהורה להטיב עם כלל הציבור או קבוצה מסוימת.
שמם של סרטוני התדמית נקשר בעיקר עם חברות עסקיות. תתפלאו או שלא, אך הפקת סרטי תדמית למוסדות חינוך הפכה בשנים האחרונות ל"מוצר
אתם עתידים להפיק בקרוב סרטון הדרכה ובטיחות, סרט הדרכה לצוות העובדים באשר ליעדי השירות השנתיים או סרטון הדרכת מוצרים לקהל הלקוחות? רגע
סרטון התדמית יהפוך להיות השגריר הטוב ביותר שלכם – כזה שיספר את הסיפור שלכם, יתרום למוניטין שלכם ויעורר בקהל היעד (הלקוח הפוטנציאלי)
הצפייה בתוצר המוגמר – סרט ההדרכה, מספקת, מרגשת ומשמחת אתכם, אך בעיקר מעניקה ערך מוסף לקהל היעד של הסרטון. מאחורי כל סרטון
ההערכה היא שבכל שנה נרשמות בישראל כ-1800 עמותות. מבלי שהעמותה נתמכת ע"י תרומות כספיות, הרי שאין לה כל תכלית והיא לא תוכל
לפני עשור היה לגיטימי להצמיד למוצר חדש גיליון המדריך את הלקוח איך להפעילו. וכיום? ישנם סרטוני הדרכה שלא רק מדריכים את הלקוחות,
סרטונים קצרים מעבירים מסרים בדרך אטרקטיבית, מעניינת ויעילה יותר. כל סרטון מגלם בתוכו מטרה אחרת, כאשר אחד הסרטונים החשובים והמשמעותיים לעיצוב התדמית
איך אתם מגדירים "הצלחה עסקית"? הצלחה נמדדת גם בהתאמה להתרחבות המותג הישראלי לחו"ל. כיום, קל יותר להצליח בחו"ל. זו הגלובליזציה שקירבה את