כפתור יצירת קשר
מספר טלפון
מספר טלפון
03-5222295

5 דברים שכל חברה צריכה לעשות לפני השקת מוצר!

5 דברים שכל חברה צריכה לעשות לפני השקת מוצר

אתם חוגגים יום הולדת למוצר שלכם? מזל טוב  ובהצלחה באירוע ההשקה!

אנחנו ב-Hilltop שמחים לשתף אתכם ב-5 דברים שכל חברה (לא משנה מהו מוצרה!), צריכה לעשות לפני שהיא סוגרת תאריך השקה, מפרסמת אותו וחוגגת את הולדתו של המוצר. 

1.השקת מוצר? סרטון מוצר!

אנחנו כבר יודעים מי יהיה הכוכב שלכם באירוע: סרטון המוצר כמובן!

שיווק המוצר חשוב כמעט כמו המוצר בעצמו, ואי אפשר לדבר על שיווק מבלי להזכיר את הסרטון השיווקי שמעמדו כ"סרטון חובה": סרט מוצר-תדמיתי. אירועי השקה מטבעם נוטים להיחגג בגוון שיווקי מובהק, כאשר האורחים עטופים באווירת המוצר.

אחת הדרכים ליצור אווירה שכזאת היא עם הקרנת סרטון מוצר בשלב קבלת הפנים, וכמובן בשיא האירוע עם הדגמתו (ולעתים אף הענקתו) לקהל שלכם.

מכאן, שלפני אירוע ההשקה ראוי להשקיע בהפקת סרטון למוצר שלכם. 

2.מצאו את הטיימינג הנכון להשיק את המוצר

לכל מוצר יש טיימינג ספציפי שכדאי להשיק אותו בו. המטרה? להבטיח כי פוטנציאל המכירות ימומש במקסימום.

לדוגמא: מוצר טכנולוגי בתחום הסלולאר יושק בד"כ לפני התערוכה הבינלאומית השנתית הגדולה בתחום או למשל חומרי ומוצרי ניקיון חדשים, פעמים רבות מושקים בסמוך לחג הפסח – החג שבו ישראלים רבים מנקים את ביתם בצורה יסודית.

מנגד, דעו כי ישנם גם תזמונים גרועים ומהם כדאי להימנע. לדוגמא: השקת מאפה (חמץ) בחול המועד הפסח.

אז מהו הטיימינג המחמיא ביותר למוצר שלכם? 

3.הדרכת עובדים מקיפה על המוצר החדש

לפני שהמוצר מושק ומגיע לקהל הרחב, ראוי להעביר את העובדים בהדרכות מקצועיות / הדרכות מכירות. על מנת שהעובדים שלכם יצליחו למכור את המוצר עליהם "לחיות" אותו, להרגיש אותו ולהיות בקיאים בתפעולו.

כל עוד ניתנת לכם האפשרות, חלקו להם את המוצר כך שיוכלו להתנסות בו לפני ההשקה והגעתו להמונים. 

4.מוזמנים עם כוח השפעה 

אירוע השקה הוא אירוע עסקי. מכאן, שבעת שאתם בונים את רשימת המוזמנים שלכם אתם צריכים לחשוב עסקית: אילו מוזמנים יוכלו לסייע לכם בשיווק המוצר, העלאת המודעות אליו ומכירתו? אירוע אליו מוזמנים רק בני המשפחה והחברים לדוגמא, ככל הנראה לא יצור כל אפקט שיווקי.

ולכן, חשוב מאד שתזמינו עיתונאים, מובילי דעת קהל בתחום, בלוגרים וכיוצא בזה. שימו לב כי עליכם לדייק את הזמנתכם לאנשים בעלי זיקה ישירה/עקיפה למוצר שלכם.

למשל: במידה שאתם משיקים קולקציית סירים למטבח, הזמינו עיתונאי אוכל, משפיעני רשת בתחום וכן הלאה.

5.פרסמו את המוצר לפני אירוע ההשקה

אז מתי לוחצים על PLAY ומתחילים לפרסם את המוצר? לפני אירוע ההשקה הרשמי, תמיד!

חשוב שתטפטפו לקהל את המוצר לפני שהוא מושק ומופץ לחנויות / מוצע במכירה אינטרנטית. ומה תוכלו לעשות? שלחו ניוזלטרים המבשרים על השקת המוצר ("בעוד חודש בדיוק זה קורה! המוצר X מגיע…"), פרסמו ברשתות החברתיות, שלחו את המוצר למשפיעני רשת, קנו שטחי פרסום באתרים בהם קהל היעד שלכם גולש וכן הלאה. המטרה? "לחמם" את הלקוחות על המוצר!

מעוניינים להתייעץ איתנו בנושא הפקת סרטון מוצר לקראת אירוע ההשקה שלכם?

התקשרו כעת – 03-5222295

לפרטים נוספים או פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות
השאר פרטים ונחזור אליך בהתחייבות עד 24 שעות
מוזמנים גם להתקשר אלינו לטלפון:
03-5222295