תסריט של סרטי תדמית לחברות, מתבססים על מפגשים מקדימים עם הלקוח.
מפגשים אלה מיועדים לצורך הכרת תחומי הפעילות, המוצרים, המתחרים ואספקטים נוספים אשר יובילו להצגת החברה באור הנכון והמושך ביותר.
מפגשים אלה משמשים גם לתיאום ציפיות בין חברת ההפקה ללקוח.
הטכנולוגיה מאפשרת היום צמצום מפגשים אלה ומפנה את מקומם למפגשים וירטואליים.
סרטוני תדמית לחברות הייטק
חברות הייטק הינן הצרכן הגדול ביותר של סרטוני תדמית לעסקים, והן גם מחלוצות ההפקה של סרטים אלה, וזאת בשל הבולטות של החדשנות בתחום זה.
המטרה של סרטון תדמיתי לחברות ההייטק היא להציג את התכונות העיקריות של מוצריהן ובעיקר מה מייחד אותו בשוק ומה התרומה החדשנית שלו והתועלת שלו לקהליו.
הסרט המופק מכוון לקהל היעד הממוקד אותו מגדיר הלקוח והסרט פונה אליו בשפתו המקצועית כדי לייצר מקסימום התעניינות במוצרי החברה.
במקרים שבהם סרט התדמית נועד גם להקרנה בתערוכות ובכנסים עסקיים הסרט יכלול מרכיבים מושכי עין עבור העוברים ושבים.