ככה עושים את זה ב-2022: על סרטוני הדרכה
שלא כמו החברות העוסקות בהפקות קולנועיות, לנו אין כל ציפייה או תקווה שהסרטים שאנחנו מפיקים יגיעו להוליווד. היעד שלהם: לבבותיהם של קהל
שלא כמו החברות העוסקות בהפקות קולנועיות, לנו אין כל ציפייה או תקווה שהסרטים שאנחנו מפיקים יגיעו להוליווד. היעד שלהם: לבבותיהם של קהל
והנה כמה מיתוסים שאולי גם אתם האמנתם להם: סרטוני תדמית מיועדים רק לעסקים חדשים, הסרטונים נועדו ליצירת תדמית בלבד, וכל עוד יש
"נשמח להיפגש פנים מול פנים ולשמוע על המוצר שלכם" – לתגובה שכזו אתם מייחלים עם כל פנייה שאתם יוזמים, ויודעים כי הפוטנציאל
"סרטון הדרכה? האפליקציה שלי היא הדבר הכי ידידותי שיש!" – יתכן שמחשבה כזו או אחרת עולה כעת לראשכם, וככל הנראה – אתם
זהו אמנם לא סוד, אך נתון שחשוב להטמיע אותו ולהיזכר בו מפעם לפעם: המוצר שלכם חולק קטגוריה ומדף עם מוצרים מתחרים. אנו
אתם חוגגים יום הולדת למוצר שלכם? מזל טוב ובהצלחה באירוע ההשקה! אנחנו ב-Hilltop שמחים לשתף אתכם ב-5 דברים שכל חברה (לא משנה
אנחנו אמנם לא יודעים מהו הסרט האחרון שבו צפיתם, אך יודעים בוודאות דבר אחד: הפקתו לקחה מספר רב של חודשים (יתכן שאף
במידה שאתם צופים בטלוויזיה (ואנחנו מניחים שאתם כן), הרי שאתם נחשפים גם לתשדירי הפרסומות. מבלי שאתם אולי מודעים לכך, תשומת הלב שלכם
הדרך אל דירוג גבוה מתחילה עם סרטון הדרכה לאפליקציה להניח כי המשתמשים שלכם ידעו לתפעל את האפליקציה? זו אפשרות. עם זאת, אנחנו
אז מה משותף לאולם כנסים, לפתרונות הגברה ולאיש פיתוח הדרכה? צדקתם: כבר אין צורך בכל אלה בכדי להעביר את העובדים הדרכה מקצועית
רק עד לפני כמה שנים, ביצוע בדיקה רפואית היה מותנה בהכרח בקביעת תור אצל הרופא, הגעה אל המרפאה והמתנה לא קצרה –
אתם עומלים בימים אלו על פיתוח מוצר חדש לתינוקות? אתם מחזיקים ברגע זה את המוצר שעבדתם עליו שנים? אנחנו ב-HILLTOP שמחים לעניין אתכם בהפקת