כפתור יצירת קשר
מספר טלפון
מספר טלפון
03-5222295

איך בוחרים פרזנטור עבור סרט תדמית להייטק?

איך בוחרים פרזנטור עבור סרט תדמית להייטק?

במידה שאתם צופים בטלוויזיה (ואנחנו מניחים שאתם כן), הרי שאתם נחשפים גם לתשדירי הפרסומות. 

מבלי שאתם אולי מודעים לכך, תשומת הלב שלכם מתמקדת בראש ובראשונה בפרזנטור – בשחקן / מוביל דעת קהל שנבחר על ידי חברה מסחרית לפרסם את שירותיה.

בהמשך, ורק בתנאי שתבחרו שלא לזפזפ, תעמיקו במסרים המגולמים בפרסומת ותבינו לאן אנחנו חותרים. 

סרט תדמית להייטק – מוצלח ומרשים, מותנה בין היתר בפרזנטור סוחף, מרשים ונכון למסרים ולאווירה שתרצו ליצור ולהעביר. 

לא אחת, אנו נשאלים על ידי לקוחותינו: "בהתאם לאילו פרמטרים עליי לבחור פרזנטור?"

אנחנו שמחים להשיב על השאלה, שתאפשר גם לכם לעשות בחירה מדויקת ומחמיאה – לחברת ההייטק ולסרטון התדמית.

סרט תדמית להייטק

איך בוחרים פרזנטור לסרטון תדמית להייטק?

לפני שאנחנו מעמיקים בתשובה ל"איך בוחרים פרזנטור?", נתעכב תחילה על מי יכול להיות הפרזנטור. 

בגדול, התשובה היא שכל אחד, כל עוד דמותו עשויה לתרום למוניטין שתרצו ליצור סביב החברה. מכאן, שהפרזנטור יכול להיות מנכ"ל החברה, מנהל בכיר בה, צוות של כמה עובדים, שחקן, אושיית רשת, לקוח ואפילו המשקיע הראשי בחברה. 

אז איך בוחרים את הפרזנטור שיוביל סרט תדמית להייטק? על מנת להשיב על השאלה, עליכם להבין תחילה מי אתם ואיך תרצו לספר את הסיפור שלכם. ומי יעזור לכם באלו? אנחנו כמובן, עם שלב האפיון הנשען על מספר שאלות מנחות:

  • מיהו הקהל אליו חברת ההייטק שלכם פונה? (ממשלות בעולם, הורים לילדים, סטודנטים וכן הלאה)
  • מהו המוצר המרכזי שלכם? (מוצר אבטחת מידע / מכשיר רפואי, אפליקציה וכן הלאה…)
  • מהי התדמית שתרצו ליצור? (מובן כי "תדמית מחמיאה", אך איך חשוב לכם להצטייר כלפי חוץ – סמכותיים או בגובה העיניים, חברה ותיקה מובילה בתחומה או חברה צעירה ששואפת לשנות את העולם?)

פרזנטור מוצלח יצליח לתפוש את תשומת הלב של הצופה כבר בשנייה הראשונה של הסרטון. 

אם נעמיק עוד יותר בשאלה "איך בוחרים פרזנטור?", הרי שלתפישתנו יש להעניק חשיבות למנעד רחב של פרמטרים, ביניהם: מין וגיל, נראות, גוון הקול וטון הדיבור, במידה שמדובר על שחקן/מוביל דעת קהל – אילו מותגים הוא קידם בעבר ומהי דעת הקהל עליו (דמות שמעוררת אמפתיה או סלידה?).

"מהו אורך ממוצע של סרטון תדמית לחברות הייטק?"

לחברת ההייטק יש יותר מה לספר, שלל הישגים להתגאות בהם וטאלנטים שחייבים להיכלל בסרטון? כל אלו לא ישפיעו בהכרח על אורכו. 

ישנם סרטוני תדמית מעולים שאורכם דקה (כן, דקה אחת בלבד!), אך גם סרטונים ש"הטמפו" שלהם איטי יותר והמסר נפרס על פני ארבע דקות. ומה עושה את ההבדל? "איך" מספרים את "מה" שרוצים לספר? 

המומחיות שלנו, בין היתר, היא כתיבת תסריט קולע שיהלום את אורך הסרטון הרצוי. אורך ממוצע של סרטון תדמית לחברה הינו כ-2 דקות. 

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לקבלת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות! למידע נוסף אודות הפקת סרט תדמית להייטק עם "חברת הילטופ" התקשרו כעת – 03-5222295!

לפרטים נוספים או פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות
השאר פרטים ונחזור אליך בהתחייבות עד 24 שעות
מוזמנים גם להתקשר אלינו לטלפון:
03-5222295