כפתור יצירת קשר
מספר טלפון
מספר טלפון
03-5222295

מה הכי חשוב בסרט תדמית

הרבה מנהלי שיווק ובעלי עסקים שואלים –
מה הכי חשוב בסרט תדמית?

הצילום?

העריכה?

האנימציה והאפקטים?

הרעיון?

ההומור?

אולי דווקא הסאונד?
ובכן, אי אפשר לקחת סרט ולפרק אותו למרכיביו. הצופה לא מסתכל רק על הצילום. בוודאי שאת העריכה הוא לא רואה. הוא מרגיש אותה.

האנימציה יכולה להיות מדהימה והסרט פחות. הרעיון – ודאי שחשוב.

השאלה הבסיסית היא כיצד הסרט מבוצע והאם הוא מתאים לחברה שאותה הוא אמור להצעיד קדימה?

הומור זה טוב אבל לגמרי לא תמיד מתאים. וסאונד הוא רכיב סופר חשוב אבל גם הוא כמובן לא כל התמונה…
הכי חשוב בסרט תדמית (חלק מתהליך שיווק בוידאו) שהוא יעביר את הדי.אניאיי של החברה, את ערכיה. את הלב שלה: לב טכנולוגי, לב יצרני, לב עסקי, לב אנושי – והשאלה היא מה לב העסק שלכם. הלב שמייחד אתכם. כל עוד הייחוד הזה יעבור בסרט  – הצלחתם.
לכן כשניגשים להפקת סרט תדמית עבור חברה, בין אם זה למטרות של קידום בגוגל או בכלל, או עבור מוצר כלשהו תמיד נברר מה החזון שלה, מי האנשים שעומדים מאחוריה, מה הטכנולוגיה הייחודית לה וכיצד כל אלה מייצרים בידול.

אותו בידול שכולם מדברים עליו לא חייב להיות משהו גדול ודרמטי. מספיק שיהיה משהו אחד,  לעיתים קטן, אבל משמעותי  – משמעותי ללקוחותיכם ושיתפוס אותם. כדי שאתם תהיו אלה שתתפסו אותם.
לכן מה הכי חשוב בסרט תדמית?

שהערכים והתוכן הייחודי לכם יעברו בו. אנשים מחפשים לעשות עסקים עם אנשים ערכיים וייחודיים. איך נדע להעביר ללקוחותיכם את הערכים שלכם? זו המקצועיות של אלה העוסקים בהפקת סרטי תדמית.
אז בסרט התדמית הבא שלכם אל תפחדו לדבר על ערכים. זה יוביל אתכם רחוק.

אנימציה?
צילום?
או אולי הומור?
לפרטים נוספים או פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות
השאר פרטים ונחזור אליך בהתחייבות עד 24 שעות
מוזמנים גם להתקשר אלינו לטלפון:
03-5222295