הפקת סרטון תדמית לעסק היא פעולה שיווקית חשובה ומומלצת, בעיקר בגלל אחוזי החשיפה הגבוהים שסרטון כזה יכול להביא לארגון שלכם. יחד עם זאת, יצירה של סרטון תדמית אפקטיבי תלויה בגורמים רבים ואי אפשר להשאיר את הדברים ליד המקרה. לכן הפקת סרטון תדמית שעובד, צריכה להיעשות לפי כללים מסוימים. להלן, טיפים לעריכת סרטי תדמית:
טיפ 1: אורך סרטון תדמית
סרטון תדמית צריך לתת מידע מעניין וערך מוסף ללקוח. לכן, הסרטון צריך לכלול תשובות לשאלות, שכנראה הלקוח שאל את עצמו לפני שלחץ על הפעלה. סרטון כזה צריך להיות מספיק ארוך כדי לכלול מידע אמיתי, מעניין ובעל ערך. יחד עם זאת, רמת הקשב של גולשים באינטרנט היא נמוכה, כידוע ולכן, חשוב להקפיד שלא להאריך את הסרטון יתר על המידה. אורך של דקה וחצי או שתיים צריך להספיק.
טיפ 2: להפיק את המקסימום מהתקציב הקיים
יום צילום מתוכנן היטב יכול לספק לכם מספיק חומרים להפקת סרטון איכותי אחד לפחות. אבל אפשר גם להפיק מספר סרטונים בתקציב לא הרבה יותר גדול מתקציב של סרטון אחד, כדי ליצור סרטוני המשך, להרחיב את כמות המידע שאתם מעבירים ללקוח, להוסיף מסרים שיווקיים וליצור תקשורת ארוכת טווח עם לקוחות פוטנציאליים.
טיפ 3: להתמקד בערך שאתם מציעים ללקוח
הערך שהארגון שלכם מציע ללקוחות צריך לזרוח ולבלוט מתוך הסרטון. כדי שזה יקרה, אתם צריכים להיזכר קודם כל מהו הערך הזה – מה בעסק שלכם הלקוחות אוהבים? מה אתם צריכים לעשות כדי להלהיב אותם? מה גורם ללקוחות שלכם להחמיא ולפרגן לכם?
תשובות לשאלות הללו יאפשרו לכם לדעת במה כדאי להתמקד ואיך לשווק את המוצר, או השירות שלכם.
אחרי התמקדות בערך החיובי שאתם נותנים ללקוח, אפשר לדבר גם על החוסר – איזה חוסר אתם ממלאים עבור הלקוח? איזו בעיה אתם פותרים לו? איך אתם עוזרים לו עם השירותים והמוצרים שלכם? איך הלקוח שלכם ירגיש אחרי שהוא יקבל את המוצר, או השירות שלכם?
טיפ 4: להיות מקצוענים
אם כבר החלטתם להשקיע בהפקה של סרטון תדמית, אתם צריכים לוודא שהסרטון יהיה איכותי, ישדר מקצועיות ויהיה נעים לצפייה. כדי לעמוד ביעדים הללו, מומלץ לעבוד עם חברה מקצועית, אמינה ומנוסה בהפקה של סרטוני תדמית, שתפיק עבורכם סרטון תדמית איכותי, שעובד.
טיפ 5: לסיים את הסרטון עם הנעה לפעולה
כמו כל כלי שיווקי, גם סרטון תדמית צריך להסתיים עם הנעה לפעולה: "צרו קשר" השאירו פרטים" היכנסו לאתר" וכן הלאה. גם אם זה נראה לכם מובן מאליו, לרוב הגולשים זה לא. הם צריכים שמישהו יגיד להם מה לעשות עכשיו וכדאי שהמישהו הזה יהיה אתם.
לסיכום, אם עדיין אין לכם סרטון תדמית באתר, חסר לכם אחד הכלים השיווקיים החזקים ביותר שיש. רוצים להתחיל להפיק סרטון תדמית מנצח? דברו איתנו עכשיו!