כפתור יצירת קשר
מספר טלפון
מספר טלפון
03-5222295

עקרונות חשובים והדגשת בידול בהפקת סרטי תדמית

עקרונות חשובים והדגשת בידול בהפקת סרטי תדמית

"סרטון תדמית שיווקי לעסק? אבל רק לאחרונה השקעתי בהקמת אתר תדמית!" – אם במקרה זו המחשבה הראשונה שעולה לכם לראש עם קריאת הכותרת, דעו כי אנחנו מבינים אתכם. עם זאת, חשוב לדעת כי למרות שהאתר והסרטון חולקים את אותו "שם משפחה" – תדמית, שניהם חיוניים.

נסו לחשוב על זה כך: האם חנויות הספרים הופכות את בתי הקולנוע לא רלוונטיים או להיפך? אתם מבינים לאן אנחנו חותרים.

אז אם כבר הזכרנו את בתי הקולנוע, דעו כי אנחנו ב-HILLTOP נוכל להפיק עבורכם "שובר קופות" שיחמיא לעסק שלכם ויניע את הצופים לפעולה. כן, אנחנו מדברים על הפקת סרטי תדמית. 

מהם העקרונות החשובים עם הפקת סרט תדמית?

ישנם המון עקרונות ודגשים עליהם נשענת הצלחת סרט תדמית. ובכל זאת, במידה שהיינו צריכים לבחור שני דברים בלבד להמליץ לכם עליהם, הם היו לבטח הדברים הבאים:

  • מי צפוי לרכוש כרטיס לסרט שלכם? – הצפייה בסרטון התדמית כמובן תהיה חינמית, אך אתם מבינים למה כוונתנו: מי הקהל שאתם רוצים לכבוש? הגדרת קהל היעד שלכם היא אחד הדברים החשובים ביותר, שכן לפיו מתקבלות עוד המון החלטות בהמשך. לדוגמא: התסריט. האם התסריט יתבסס על הומור ושפה ב"גובה העיניים", או שהקהל שלכם מעריך ומצפה לאווירה פורמלית יותר?
  • מדוע אתם רוצים בכלל סרטון תדמית? – שלא תבינו אותנו לא נכון: הפקת סרטי תדמית מומלצת לכל עסק – מקטן ועד גדול. עם זאת, כדאי לחדד את המוטיבציות להפקתו מ-2 סיבות: קבלת החלטות נבונה ומדויקת במהלך ההפקה + יכולת למדוד את האפקטיביות שלו. אז מה אתם תרצו להשיג באמצעות הסרטון: לשפר את התדמית או לגייס משקיעים?

איך מייחדים ומבדלים סרטי תדמית שיווקיים?

יהיו אלו שיטענו כי ככל שיותר עסקים מפרסמים סרטי תדמית, כך האפקט שהם יוצרים על לקוחות, פוחת (בתרגום חופשי: הצופים נהיים יותר אדישים אליהם).

תפקידנו, בין היתר, הוא להבין אתכם יחד מהו הבידול שלכם בהשוואה למתחרים (אנחנו כמובן יוצאים מנקודת הנחה שיש לכם כאלו), כך שנוכל להדגישו באמצעות הפקת סרטון תדמיתי לחברה.

לפניכם, שני דברים שיש אך ורק לכם שבהכרח יתרמו לייחוד הסרטון:

  • הסיפור שלכם – אולי יש לכם מתחרים, אך הסיפור שלכם ייחודי אך ורק לכם ולכן ראוי לספרו לצופים. סרטי תדמית אמנם נשענים על תסריט ערוך וממוקד, אך ניתן ורצוי לגלם בו גם "נשמה": הרקע להקמת העסק, במה אתם מאמינים באופן אישי, מהן המוטיבציות שלכם וכך הלאה. מאחר שאין עוד סיפור כמו זה שלכם, הוא מוכרח להישמע. 
  • המנכ"ל/הבעלים של החברה – סרטוני תדמית יכולים להיות מובלים על ידי כמה "דוברים": מעין "מספר כל יודע" שילווה את הסרטון בקולו, שחקן שמציג את העשייה של העסק, וגם דמות בעלת זיקה ישירה לחברה שתספר את סיפורה בגוף ראשון. אנחנו מדברים כמובן על הבעלים או המנכ"ל, שנוכחותם בסרט תדמית מבטיחה אלמנט מבדל שלא ניתן יהיה להעתיק מכם ויהיה ייחודי רק לכם. 

אז איך מייצרים הצלחה באמצעות סרטי תדמית? התקשרו כעת  03-5222295

לפרטים נוספים או פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות
השאר פרטים ונחזור אליך בהתחייבות עד 24 שעות
מוזמנים גם להתקשר אלינו לטלפון:
03-5222295