בנוסף הפקת הסרט דורשת כל הזמן התאמות טכניות לטכנולוגיות החדשות ולדפוסי הצפייה – סרט למובייל, הוריזונטלי וורטיקלי, מסכים בעלי רזולוציות לא סטנדרטיות, סרט לפייס עם כתוביות, סרט בעל אופי ויראלי ועוד ועוד.
אז כיצד הפקות סרטי תדמית תיראה בעתיד?
סרטי התדמית הופכים קצרים יותר, ממוקדים יותר, אינטראקטיביים, מופקים ברמת הפקה גבוהה יותר ובטכנולוגיית צילום והקרנה HD ו 4K ובכך מעניקים לחברות שהם מייצגים מראה מהוקצע, עדכני ומושך יותר בעיני הלקוחות הפוטנציאליים. ככל שהטכנולוגיה הופכת זמינה יותר כך גם מתרחבים האמצעים שבהן יכולים לקוחות הקצה לצפות בסרטים: בדסקטופ, בסמארטפון, במסכי פרסום בדרכים, בטאבלט, בשעונים, במשקפיים ועוד ועוד. הגדלת אמצעי ההקרנה מגדילה את האפקטיביות והופכות את הפקת סרט התדמית למשתלמת במיוחד. יש איפה לראות אותו. וכל device מקנה חוויה שונה.
לא ירחק היום, כלומר הוא כבר כאן, שבו לכל חברה יש סרט תדמית מודרני מתקדם, אינטראקטיבי. חברות נטולות אמצעי שיווק זה הופכות לזן נשכח במחוזותינו.
בא לכם להביט קדימה? דברו איתנו