כפתור יצירת קשר
מספר טלפון
מספר טלפון
03-5222295

דרכים לקידום ושיווק העסק: איך תבחרו את הדרך שלכם?

כלי שיווקי לכל מטרה: סרטים עם מסר שיובילו אתכם לתוצאות

אין באמת ויכוח כי קידום העסק וחשיפתו בפני קהל היעד הרלוונטי, מותנים בהשקעה נרחבת בשיווק. ועל מה כן יש ויכוח? על מהן דרכי השיווק היעילות ביותר. נעשה לכם את זה פשוט: דרך שיווק שנמצאה יעילה מאד לעסק אחד, לא בהכרח תהיה יעילה גם לאחר. מכאן, שאולי כל הדרכים מובילות לרומא, אך לא כל הדרכים מובילות אל הלקוחות שלכם. אז איך תמצאו הדרך הנכונה לכם? מענה על 3 השאלות הבאות יספק לכם תשובה.

1. לפני שאתם יוצאים לדרך, דעו מיהו הקהל שמצפה לכם ביעד

ישנן המון (!) דרכים לקדם באמצעותן את העסק. האתגר הגדול: למצוא את אלו המדויקות לכם. השאלה היא איך מוצאים את הדרכים היעילות ביותר? התשובה טמונה (גם) בקהל היעד שלכם. לקהל זה יש מין, גיל, תחומי עניין, צרכים, כאבים, משאלות, עיסוק וכיוצא בזה, והוא נוטה לצרוך תוכן באזורים ספציפיים ברשת. כשאתם יודעים בבירור מיהו הקהל שלכם (כלומר, מיהי הפרסונה השיווקית שלכם), אתם גם יכולים לסנן את דרכי השיווק השונות, ולהתמקד על אלו ש"נסיעה" עליהן תוביל אתכם אל הקהל.

 

לדוגמא: במידה שיש לכם מוצר לנוער, שיווק בטיק טוק למשל יכול להיות דרך השיווקית האידיאלית עבורכם. אתם עוסקים בתחום גיוס טאלנטים? פרסום סרטון תדמית בלינקדאין חייב להיכלל באסטרטגיית השיווק שלכם. 

2. מה אתם רוצים להשיג מקידום העסק? 

בכדי לדעת באיזו שיטת שיווק לבחור, אתם צריכים להיות ברורים לעצמכם מדוע אתם משקיעים בכלל בשיווק. כלומר, חייבת להיות לכם מוטיבציה "חמה" ומוגדרת היטב, שכן לפיה תקבע הדרך הספציפית-נכונה לכם. העמיקו עם עצמכם בשאלות הבאות במטרה להבין לאן אתם שואפים:

  • "לאן אני רוצה להגיע?"
  • "מדוע אני נכון להשקיע זמן וכסף בפרסום?"
  • "מה אחשיב כהצלחה גדולה?"
  • מענה על שאלות אלו יספק לכם מיקוד, כאשר המיקוד הזה יאפשר לכם לבחור את דרכי השיווק הנכונות לכם.

לדוגמא: לעסקים שמטרתם "רק" להשאיר את המותג בתודעת קהל היעד, מומלץ להשקיע בסרט תדמית ולהפיצו ברשתות החברתיות, ניוזלטרים, אתר תדמית / מסחר וכן הלאה. לעסקים שרוצים להגדיל מכירות תוך זמן קצר מנגד, יומלץ לשווק לדוגמא (גם) באמצעות קמפיינים ממומנים. 

3. כמה כסף אתם נכונים להשקיע על מנת לקדם את העסק?

מעבר לספרות 1 ו-0, מה משותף ל-100, 10,000, 100,000 ו-1,000,000 שקלים? נכון, עם כל אחד מהסכומים תוכלו לקדם ולשווק את העסק שלכם – במיליון שקלים, אך גם במאה שקלים בלבד. ולאן אנחנו חותרים? בחירת דרך השיווק המדויקת עבורכם, מחייבת אתכם להגדיר תקציב. 

אז מה אתם צריכים על מנת לבחור את דרך השיווק המדויקת עבורכם? קהל יעד, הבנה מה אתם רוצים להשיג ותקציב שאתם נכונים להשקיע. אנחנו ב-HILTTOP מומחים בהפקת סרטוני תדמית המובילים להצלחה. שנצא יחד לדרך? לפרטים נוספים, התקשרו – 03-522229

לפרטים נוספים או פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות
השאר פרטים ונחזור אליך בהתחייבות עד 24 שעות
מוזמנים גם להתקשר אלינו לטלפון:
03-5222295