סרטוני טיפים תדמיתיים – מה הקטע?
יצירת סדרת סרטוני טיפים הינה הכנת סרטון תדמית לכל דבר
מה הקטע עם סרטוני טיפים תדמיתיים? למה חלקם עובדים מצוין? למה חלקם ממש לא עובדים עבורכם?
יצירת סדרת סרטוני טיפים הינה הכנת סרטון תדמית לכל דבר ואף יותר.
מי שצופה בו מקשיב לתוכן המדובר ומקבל ממנו ערך. אבל ממש לא רק מקשיב.
מי שצופה בסרטון הטיפ שלכם, שהוא כאמור סרט תדמית לכל דבר, מסתכל על הסרט ורואה איך אתם נראים, כיצד אתם מגישים את הטקסט, מקשיב לשפה שלכם ומבין עליכם כמה דברים.
הצופה מתייחס לסביבה המצולמת, למה אתם לובשים, האם אתם יצירתיים ומקוריים, האם אתם נראים אמינים.
כולנו, כאשר אנחנו מבקשים לרכוש שירות או מוצר כלשהו רוצים להרגיש שאנחנו עומדים מי מישהו שאפשר לבטוח בו.
ולכן התוכן שלכם צריך להיות מוגש בצורה נוגעת ובאופן כזה שהצופה מקבל ערך ממשי. הערך הזה מייצר את תחושת האמינות והחיבור.
וגם אם הצופה לא שואל את כל השאלות האלה שהועלו כאן בצורה אקטיבית – הרי שהן עוברות במוחו, אם ירצה או לא.
לכן כשעושים סרטוני טיפים, סרטוני תדמית לכל דבר, צריך לבצע אותם בראייה שלנו:
1. עם איש מקצוע מעולה שיידע לכוון אתכם
2. כדאי לצלם אותם בקפידה – זה מקרין על המקצועיות שלכם
3. כדאי לערוך את הטקסט שלכם עם איש שיווק שיודע מה לומר וכיצד נכון לכם להגיש את הטקסט
4. להקפיד להגיש את הטיפים בצורה מעניינת ויצירתית כדי לבלוט מעל המתחרים שלכם.
5. לתת ערך. לתת ערך. לתת ערך. אתם חייבים לחדש לצופה שלכם משהו שהוא לא ידע לפני כן. זה ימקם אותכם מולו בצורה מצוינת.
לכן ההמלצה שלנו:
אל תתפתו לצלם את סרטוני הטיפים בעצמכם. תשקיעו בהם. תתנו את האקסטרה מייל כדי לקפוץ החוצה.
סרטון טיפ הוא סרטון תדמית שלכם!
אם אתם לא אנשי מקצוע בתחום הצילום ובתחום השיווק השאירו את זה למקצוענים. כדי שהסרטים יעבדו עבורכם ולא אתם עבורם.
סרטוני טיפים – הכנת סרטון תדמית שיוצא מהשיגרה
הנה סיפור קצר על סרטוני תדמית שהם גם סרטוני טיפים שהפקנו:
פנתה אלינו מומחית בתחום האופטומטריה. ארזה פרוכטר. ארזה נחשבת אופטומטריסטית מעולה שעוסקת במקרים המורכבים ביותר בתחומה.
היא ביקשה לייצר בתקציב לא גבוה מספר סרטונים שימשיכו את המאמץ השיווקי שלה במיתוג שלה כאשת מקצוע מובילה.
ישבנו עם ארזה ופילחנו איתה מהם הנושאים בתחומה שהיא יכולה לחלוק עם הקהל הרחב באמצעות סרטוני תדמית קצרים?
לאחר שבחרנו את הנושאים – שבאו מתוך הדרישות שעולות בעבודה היומיומית שלה – פנינו לכתיבת הטקסט.
ארזה היא דמות צבעונית, חייכנית וכובשת. כתבנו לה טקסט ממוקד וקצר לכל סרטון.
כדקה אחת לכל סרטון. בכל סרטון דאגנו שיהיה לפחות פרט אחד שייתן ערך לצופה.
עטפנו את המידע במסרים שיווקיים נוספים שחשובים היו לארזה וכמובן היכנסו בפנים את האישיות שלה.
אחרי שהטקסט היה כתוב התכנסנו ליום צילומים אחד ממוקד שבו צילמנו את כל הסרטים.
עשינו שימוש בטלפרומפטר שארזה קראה ממנו אבל היינו מספיק גמישים כדי לתקן ניסוחים און ליין.
במהלך יום הצילומים הכיפי, החלפנו תלבושות, משקפיים והשגה:) היינו דינמיים כדי לייצר מסה של סרטוני תדמית – אבל שלא יחזרו על עצמם.
בשלב העריכה שילבנו אלמנטים גראפיים מדליקים, מוסיקה סוחפת ומחויכת שהולכת עם הדמות של ארזה.
יצאו לנו 10 סרטוני תדמית מקסימים ומקצועיים שהופקו ביום אחד.
כתוצאה מכך אלפים רבים רבים של צפיות וחשיפה מדהימה ששמה את ארזה, אופטומטריסטית שעובדת מהקליניקה שלה, בשורה אחת עם חברות אופטומטריה גדולות.
בכל שאלה בנושא סרטי תדמית וסרטוני טיפים אתם מזמנים לפנות אלינו להתייעצות.
מוזמנים גם להתקשר אלינו לטלפון:
03-5222295
לפרטים או פגישת ייעוץ חינם