העברת מסרים קליטים באמצעות סרטון באינטרנט או ברשתות החברתיות אינה דבר של מה בכך. הרשו לנו להצביע עבורכם על כמה פרמטרים שיווקיים חשובים עבור סרטי תדמית. שימו לב – מאמר עם ערך מוסף לפניכם
אומרים כי "תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים"…ומה לגבי סרטון המשלב בין אינספור תמונות גם יחד בשילוב מוסיקה, טקסט וקול חי?
במאמר שלפניכם אנו מעוניינים להעניק נקודת מבט מעט שונה על חשיבותם של סרטי תדמית שיווקיים לקידום החברה או העסק שלכם. סרטים אלו הוכחו לאורך השנים כבעלי אפקט מוגבר על קהל הצופים, בין אם מדובר בלקוחות, צרכנים סופיים, משקיעים אותם הייתם מעוניינים לגייס וכלה בקהלים או אוכלוסיות שתרצו כי ייחשפו אליכם.
בעידן בו המרחב הדיגיטלי צובר תאוצה ללא הכר, הרי שבמידה ונשאף לשווק את מרכולתנו בצורה האופטימלית, חשוב שנפיק סרט תדמית שיווקי, מודרני, איכותי שיוכל לעשות עבורנו לבד את העבודה. בדיוק לשם כך החלטנו להתמקד עבורכם במאמר זה במענה על השאלה הרווחת – אילו פרמטרים שיווקיים חשובים עבור סרטי תדמית?
אחת ולתמיד – אילו פרמטרים שיווקיים חשובים עבור סרטי תדמית?
ראשית, עלינו להכיר תחילה את הפלטפורמות הפופולאריות ביותר הזוכות לכמות הצפיות הגבוהות ביותר. בסופו של יום כאשר מדובר בשיווק, הרצון שלנו הוא להגיע לקהלים גדולים ככל הניתן. בהקשר זה, אין ספק כי הפלטפורמות הבולטות הן יוטיוב ופייסבוק, כאשר גם סרטי תדמית המתפרסמים חדשות לבקרים באינסטגרם ובטיקטוק נהנים מאחוזי צפייה גבוהים.
וכעת לסרט התדמית עצמו – תחילה עלינו להבין את הצורך עליו נרצה לענות באמצעות הפקת סרט תדמית שיווקי. האם נרצה לדבר על מוצר או שירות מסוים? להרחיב את מנעד הלקוחות שלנו תוך פנייה אל קהלים חדשים? , להגביר מודעות לקיום מותג כלשהו? רק לאחר שנגבש עם עצמנו את מטרת העל של הסרט נוכל להתקדם לשלב ההפקה.
פרמטר נוסף שרצוי לתת עליו את הדעת נעוץ בצורך להעביר מסר חד וברור, תוך ניסיון לשכנע את הצופים ולהוכיח להם במספר שניות או דקות בודדות מאוד, כי הנכם אמינים ומספקים ערך מוסף (בין אם על ידי שירות ייחודי, מוצר איכותי או אפילו סתם בזכות הכריזמה שנוטפת מכם).
בתחילת הפקת סרט תדמית שיווקי, במהלך צילום הסרטון, חשוב להיות עצמכם ככל הניתן, לנסות ולהשתחרר מכבלי המצלמה ואפילו "לשכוח" מקיומה (עד כמה שזה אפשרי). עם זאת, יש לשמור על שפה נאותה ולהתלבש בצורה ייצוגית, שכן בסופו של יום מדובר בסרטון שתרצו להפיץ הלאה, במטרה שיצפו בו כמה שיותר אנשים.
בסרט תדמית שיווקי לשירות או סרט מוצר שאתם מפיקים, נסו לשלב גם משפט אחד או שניים מנצחים, בשילוב גימיק שיווקי כזה או אחר שיבדל אתכם מאחרים (שימוש במוסיקה, אביזרים, שחקנים או כל רעיון מדליק שיש בו בכדי למשוך את תשומת הלב של הצופים).
מאחלים לכם המון בהצלחה!