כפתור יצירת קשר
מספר טלפון
מספר טלפון
03-5222295

מהי חשיבותם של סרטי תדמית לסטארטאפים?

סרטי תדמית לסטרטאפים

יש לכם רעיון, אך עדיין אין לכם מוצר. יש לכם אנשים מצוינים, אך התקציב שלכם מוגבל.

אנחנו בחברת "הילטופ" מפיקים סרטי תדמית לעסקים ולחברות הזנק, באמצעותם תוכלו לגייס כספים ולהאיץ את תהליכי הפיתוח, עד שיהיה לכם ביד מוצר שתהיו גאים בו, כדוגמת סרטון התדמית שיציג את היתרונות והבידול של הפיתוח המרשים שלכם.

אז למה אתם צריכים בכלל סרט תדמית לסטארטאפ שלכם?

נניח וישנה חברת סטארטאפ עם רעיון מבריק ומבטיח, אנשי מקצוע מעולים ופידבקים נפלאים. בכדי להמשיך בפיתוח הרעיון, היא זקוקה למימון כספי.

בעוד על מסמך המתאר את הרעיון שלה איש לא יתעכב, על סרטון תדמית – דווקא כן.

במקרים שכאלו, כאשר המוצר עוד בסטטוס "על הנייר", הדרך הטובה ביותר להמחיש ולתקשר אותו היא באמצעות סרטון מקצועי ויצירתי. סרטי תדמית לסטארטאפים מעוררים את המוצר שלכם לחיים, שכן קל יותר לגייס כסף כשלמוצר יש שם, צורה וצבע.

 חשוב לזכור: בזמן שאתם עומלים על הסטארטאפ שלכם, ישנן עוד חברות שמנסות כמוכם להתחרות על כיסי וכספי המשקיעים.

סרטון תדמית לסטארטאפ שלכם מגדיל משמעותית את הסיכוי שגיוס הכספים יוכתר כהצלחה:

  • סרטון תדמית מעביר את המסר שלכם בצורה ברורה ומשכנעת.
  • הדגשת הבידול של המוצר ושלכם כהון אנושי איכותי.
  • ניתן להפיץ את הסרטון בתפוצה רחבה. לדוגמא: לטובת גיוס המונים או סרטון תדמית למשקיעים שמחפשים להשקיע במיזם מסוים.
  • אינכם צריכים לרוץ בין פגישות בכדי להציג את הרעיון שלכם (לפחות בשלב הראשוני). סרטון תדמית לסטארטאפים מתפקד כמעין כרטיס ביקור שמאפשר לצד השני להעריך את מידת העניין שלו במיזם שלכם. 

סרטי תדמית לסטארטאפים – הדגשים החשובים:

  • המוצר שלכם – בסרטון תדמית מסוג זה, אור הזרקורים אמור להיות על המוצר שלכם. נכון, גם אתם חשובים, אך בסופו של הדבר ההשקעה היא בפיתוח שלכם. למרות שבהגדרתו היבשה סרטון תדמית לסטארטאפים אינו נועד למכור, חשוב להחצין בצורה אלגנטית את יתרונותיו של המוצר: מהי התכלית שלו, איך הוא יטיב עם האנושות/משתמשים, מה יש בו שאין במוצרים המתחרים וכן הלאה.
  • האנשים שמאחורי המוצר – בסרטון התדמית הקלאסי, נהוג ואף רצוי להביא לקדמת הבמה את האנשים שמאחורי החברה, שכן קל יותר להתחבר לפנים מאשר לשמות. כמו כן, בסרטון כדאי להדגיש הישגים מקצועיים  משמעותיים, ניסיון וכיוצא בזה.
  • קהל היעד – אסור לשכוח כי לכל סרטון תדמית ישנה כתובת אליה הוא משוגר בסופו של דבר. הכתובת היא כמובן קהל היעד של הסרטון. סרט תדמית להייטק וסטארטאפים מיועד המון פעמים לגיוס משקיעים, כך שחשוב לבסס את הפנייה והתסריט אליהם, בעת הפקת סרטון תדמית למשקיעים.

הפקת סרטון תדמית לסטארטאפים עם חברת הילטופ:

  • אנחנו נלמד אתכם ואת המטרות שתרצו להשיג באמצעות סרטוני תדמית.
  • נבחר את המסרים הנכונים והמדויקים שראוי להעביר ע"י סרטי תדמית לגיוס משקיעים.
  • תיאום ציפיות מלא אתכם ומעורבות מלאה שלכם בתהליך – אתם שותפים שלנו לעשייה וליצירה. 
  • לייעוץ ללא עלות, אתם מזומנים לפנות אלינו – 03-522229
לפרטים נוספים או פגישת ייעוץ חינם ללא התחייבות
השאר פרטים ונחזור אליך בהתחייבות עד 24 שעות
מוזמנים גם להתקשר אלינו לטלפון:
03-5222295